مدرسه جن زده



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

     

شلوووووووووووووووووووووووووم

املوز میخوام یکی از جاهای ترسناک دنیا رو معرفی کنم(البته تو وب قبلیم معرفیش کردم اما دلم نیومد دوستای جدیدم از این جای باحال خفر نداشته باشن)

 پس امروز قراره یکی از ترسناک ترین جاهای دنیا رو معرفی کنم نگراناگه گفتید کجاسوالمعلومه دیگه مدرسمون

خب از در مدرسه شروع می کنیم

در مدرسه:دروازه سایه هااسترس

اسم مدرسه:مدرسه ی جن زدهشیطان

حیاط مدرسه: جزیره مردگان

نمازخونه: دره نالان ساکت

حوض مدرسه: دریاچه اشک گریه

دستشویی مدرسه: شهر موش هاسبز

سالن ورزش: آخرین نبردچشم

کارگاه: مهمانی درمهتابهورا

ساختمون مدرسه: کوهستان شبحنگران

پشت ساختمون: به زیر زمین نزدیک نشو( هیچ وقت نمیذارن بریم اونجا)زبان

راهروها:هزار توی هیولاابرو

کلاسامون:دره گمشدگاندل شکسته

دفتر معلم ها:سرزمین سایه هاشیطانشیطانشیطان

اتاق کامپیوتر:جنگل سکوت

کتابخونه:جزیره اسرار آمیزابرو

آزمایشگاه:سیرک عجایبتعجب

اتاق پرورشی:غاروحشتاسترس

اتاق تکنولوژی:جزیره توهمهیپنوتیزم

مدیر(اعظم) : ارباب سایه هاشیطانعصبانی

دفتر اعظم:خانه مرگگریه

صدای اعظم:فریادی از تاریکی کلافه

دفتر:دخمه خونین ناراحت

ناظم( حمی): جانور خبیث شیطان

صدای حمی: نعره گربه گریه

ایزما: کفتار پیر

آزمونای صبحگاهی: آزمون های مرگ

کثیر(ناظم):شاهزاده اشباحشیطان

نعیم(ناظم): دستیار شبحشیطان

غفور(ناظم): اژدهای سرما خورده

آنتن کلاس: ماسک شبح زده

بچه ها: دختران سرنوشتفرشتهفرشته

زنگ تفریح: سفر تک نفره

زنگ آخر:بازگشت به دللبخند

بازی نوشت : دوشت دالم بچه باشم برم تو حیاط آب بازی

نالاحت نوشت:بهزاد تو خجالت نمی کشی این همه راه تا همدان لفتی بعد برای من سوغاتی نیاوالدی؟لاستی پست قبلی یه نقاشی از خودم بود
البته با یه برنامه نقاشی که بابام نمی دونم از کجا آوارده.
خییییییلی باحاله .من که مثلا بزرگ شدم بازم عاجقشم .تصویر متحرکم داره اما وقتی آپلود می کنم نشون نمی ده . از فتوشاپم عالی تره.
لقص نوشت: نمی دونم چلا املوز همش وسوسه میشم پاشم بلقصم
                                     
زیادی تو خونه موندم قاطیدم
بوس بوس بوس
بای



جمعه 23 شهريور 139014:56 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 248
بازدید هفته : 643
بازدید ماه : 630
بازدید کل : 257754
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *